توصیه‌های طب سنتی برای حفظ سلامت مردان آتش سوزی فروشگاه لوازم خانگی در خیابان طلاب مشهد طرح جهاد در جهاد مهمان ویژه تابستان ۱۴۰۳ مدارس طرقبه شاندیز تاخیر در پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری تابستان ۱۴۰۳ برگزاری بازارچه مشاغل خانگی با همکاری مجموعه نمونه گردشگری چالیدره تدوین بسته خدمات سلامت مردان ایرانی حریق داروخانه واقع در بولوار فردوسی مشهد اطفا شد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) ۱۹۳ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته شرور خطرناک غرب تهران با ضربات چاقو به قتل رسید تعداد بی‌خانمان‌های نیویورک رکورد دو دهه گذشته را زد نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد (۲۶ خرداد) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) جانمایی ۷۱۳ جایگاه و سازه تبلیغاتی انتخابات ریاست‌جمهوری در سطح شهر مشهد تب دِنگی چیست؟ + علائم و درمان وزارت آموزش و پرورش: هیچ معلمی مهر امسال بازنشسته نمی‌شود هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری از مردم با پیامک توقیف خودرو
سرخط خبرها

پژوهشگران مشهدی اسپری ضد تعریق گیاهی تولید کردند

  • کد خبر: ۲۲۷۹۸۳
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
پژوهشگران مشهدی اسپری ضد تعریق گیاهی تولید کردند
محققان یک شرکت دانش بنیان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به تولید اسپری ضد تعریق بر پایه فرآورده‌های گیاهی آلوئه‌ورا و منتول شدند و در حال حاضر ماهانه دو هزار و ۵۰۰ عدد از این محصول تولید و روانه بازار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر امیر عماد خیریه، رئیس هیأت مدیره شرکت زمین سبز فارمد اظهار کرد: شرکت زمین سبز فارمد در سال ۱۴۰۰ در تربت حیدریه فعال شد و از سال ۱۴۰۱ هم این شرکت با پارک علم و فناوری سلامت مشهد منتقل شد و پس از این انتقال این مجموعه شاهد حمایت‌های مادی و معنوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بودیم که از این بابت از مسئولان این دانشگاه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در شرکت زمین سبز فارمد اسپری ضد تعریق بر پایه آب تولید می‌شود و این محصول برای تمامی سنین قابل استفاده است، محصولی که در ۴ رایحه با نام تجاری «یونی‌سنس» تولید شده است.

رئیس هیأت مدیره شرکت زمین سبز فارمد با بیان اینکه میزان تولید محصول ماهانه در این شرکت بین ۲ هزار تا ۲۵۰۰ عدد بوده و در صورت افزایش تقاضا امکان رشد تولید محصول تا ۱۰ هزار عدد در ماه میسر است، خاطرنشان کرد: در شرکت زمین سبز فارمد ۵ اشتغال مستقیم و ۳۰ غیرمسقیم ایجاد شده و در سال جهش تولید با مشارکت تواسنته‌ایم که هم در موضوع اشتغال و هم در بحث تولید محصول تمامی ایرانی به خوبی کار نماییم.

دکتر خیریه گفت: این محصول تمام ایرانی بوده و با فرآورده‌های گیاهی آلوئه‌ورا و منتول فرموله شده است، محصولی که بر پایه آب بوده و با استقبال خوب مصرف کنندگان آن هم همراه بوده است.

وی افزود: عمده نیاز ما بیشتر در بحث فروش محصول بوده است و اگر این روند سرعت بگیرد موجب افزایش گردش مالی و افزایش سبد محصول و همچنین موجب دلگرمی نیرو‌های فعال در این مجموعه می‌شود.

رئیس هیأت مدیره شرکت زمین سبز فارمد با اشاره به اینکه محصول تولیدی در این شرکت با تخفیف ویژه به اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد داده می‌شود، بیان کرد: قیمت هرکدام از این محصولات ۱۳۸ هزار تومان بوده که برای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی مشهد تخفیف ۲۵ درصدی تعلق می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->